ראש חודש כסלו : רח אדר - JHaringan / הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה.

ויהי בימי חג הסוכות בשנת תשלח, מידי ערב, כבכל שנה, נערכה בחצר כבוד קדושת אדמור שליטא שמחת בית השואבה. בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. אני נר השלום, אבל העולם מלא בכעס .

אני נר השלום, אבל העולם מלא בכעס . א×'ר×
א×'ר×"ם מכניס אורחים - אתר ל×'× ×" from levana.org.il
אני נר השלום, אבל העולם מלא בכעס . בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. ארבעה נרות דלקו לאיטם בלילה שקט באחד מחדרי הבית. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא.

ארבעה נרות דלקו לאיטם בלילה שקט באחד מחדרי הבית.

לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. ארבעה נרות דלקו לאיטם בלילה שקט באחד מחדרי הבית. יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים. אני נר השלום, אבל העולם מלא בכעס . חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. ויהי בימי חג הסוכות בשנת תשלח, מידי ערב, כבכל שנה, נערכה בחצר כבוד קדושת אדמור שליטא שמחת בית השואבה. הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. אלוקינו ואלוקי אבותינו, חדש עלינו את החודש הזה, חודש. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. בלוח שנה עברי לועזי של אתר 2net, חודש כסלו ה'תשפאבחודש זה המועדים הבאים: חג הסיגד,יום הזכרון לדוד בן גוריון,. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי .

ויהי בימי חג הסוכות בשנת תשלח, מידי ערב, כבכל שנה, נערכה בחצר כבוד קדושת אדמור שליטא שמחת בית השואבה. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי .

ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. צפצפ×
צפצפ×" סמיילי ×'רוכים ×"×'אים 6 from ngan.co.il
בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. חג הסיגד,יום הזכרון לדוד בן גוריון,. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. אלוקינו ואלוקי אבותינו, חדש עלינו את החודש הזה, חודש. ויהי בימי חג הסוכות בשנת תשלח, מידי ערב, כבכל שנה, נערכה בחצר כבוד קדושת אדמור שליטא שמחת בית השואבה. אני נר השלום, אבל העולם מלא בכעס . ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה.

חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב.

בלוח שנה עברי לועזי של אתר 2net, חודש כסלו ה'תשפאבחודש זה המועדים הבאים: חג הסיגד,יום הזכרון לדוד בן גוריון,. ארבעה נרות דלקו לאיטם בלילה שקט באחד מחדרי הבית. חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים. לא יהיה ניצחון של האור על החושך כל עוד לא. אלוקינו ואלוקי אבותינו, חדש עלינו את החודש הזה, חודש. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה.

ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . בלוח שנה עברי לועזי של אתר 2net, חודש כסלו ה'תשפאבחודש זה המועדים הבאים: בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב.

אני נר השלום, אבל העולם מלא בכעס . צפצפ×
צפצפ×" סמיילי ×'רוכים ×"×'אים 6 from ngan.co.il
ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים. הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . ארבעה נרות דלקו לאיטם בלילה שקט באחד מחדרי הבית. בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה.

הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה.

ויהי בימי חג הסוכות בשנת תשלח, מידי ערב, כבכל שנה, נערכה בחצר כבוד קדושת אדמור שליטא שמחת בית השואבה. עד כה התבטאה הפעילות בחשיפת שכבת ט' להתנדבות בקהילה. נעמוד על האמת הפשוטה, שבמקום להילחם בחושך. חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב. בלוח שנה עברי לועזי של אתר 2net, חודש כסלו ה'תשפאבחודש זה המועדים הבאים: בנוסף להנהגה המופלאה של חודש כסלו, ישנה סגולה מאד מיוחדת לחודש זה. וכיון שנברא אדם הראשון באחד בתשרי . אני נר השלום, אבל העולם מלא בכעס . ראש חודש לעמך נתת כו זכרון לכלם יהיה. יהי רצון שהקבה ימלא לנו את הכיסים. חג הסיגד,יום הזכרון לדוד בן גוריון,. אלוקינו ואלוקי אבותינו, חדש עלינו את החודש הזה, חודש. ארבעה נרות דלקו לאיטם בלילה שקט באחד מחדרי הבית.

ראש חודש כסלו : רח א×"ר - JHaringan / הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה.. אלוקינו ואלוקי אבותינו, חדש עלינו את החודש הזה, חודש. ויהי בימי חג הסוכות בשנת תשלח, מידי ערב, כבכל שנה, נערכה בחצר כבוד קדושת אדמור שליטא שמחת בית השואבה. בדיוק בשביל זה זכינו לקבל את ראש חודש כסלו,שכידוע, ממנו צומחים כל הדברים הטובים,. אני נר השלום, אבל העולם מלא בכעס . חודש כסלו מחולק לשני מילים כיס ולב.

0 Response to "ראש חודש כסלו : רח אדר - JHaringan / הענין דרה יום בריאת אדם הראשון ושנה הוא היקף החמה כשחוזר ובא לאותו מקום מתחדש השנה."

Post a Comment